Liceul de Muzică “Sigismund Toduţă” Cluj-Napoca
Str. V. Deleu nr. 2, 400112 Cluj-Napoca
Tel./fax: 0264-594807; e-mail: liceul_de_muzica@yahoo.com
RAPORT ANUAL DE EVALUARE INTERNĂ
pentru anul şcolar 2008-2009, finalizat la data de 10 sept.2009 de către CEAC
I.CINE SUNTEM?
Conditii optime de scolarizare:
- Clase cu efectiv mic de elevi
- Regim de semi-internat
- Competente in limbile romana si maghiara
- Cabinete de informatica, studio acustic si biblioteca de specialitate
- Strategii de afirmare a abilitatilor personale prin spectacole, festivaluri, concursuri, turnee
- Cadre didactice de specialitate si de cultura generala bine pregatite si cu experienta didactica
- Rezultate foarte bune la examenele de sfarsit de ciclu (promovabilitate 100% la bacalaureat in ultimii 5 ani)
Se au in vedere:
- Dezvoltarea calitatilor profesionale si umane individuale
- Dezvoltarea valorilor educationale si culturale in randul elevilor
- Pregatirea pentru o cariera in domeniul muzicii sau in alte domenii
- Posibilitatea de a participa la concursuri nationale si internationale
- Un bun prilej de socializare si de manifestare a talentului
II. FIŞĂ de AUTOEVALUARE
privind
NIVELUL DE REALIZARE A INDICATORILOR DE PERFORMANŢĂ, CONFORM STANDARDELOR DE ACREDITARE ŞI DE EVALUARE PERIODICĂ
şi STANDARDELOR DE REFERINŢĂ
Nr.crt Indicatori de performanţă Calificativul acordat
DOMENIUL: A.CAPACITATE INSTITUŢIONALĂ
a)structurile instituţionale, administrative şi manageriale
1 Existenţa, structura şi conţinutul documentelor proiective
(proiectul de dezvoltare şi planul de implementare) B
2 Organizarea internă a unităţii de învăţământ B
3 Existenţa şi funcţionarea sistemului de comunicare internă şi externă S
4 Funcţionarea curentă a unităţii de învăţământ B
5 Existenţa şi funcţionarea sistemului de gestionare a informaţiei; înregistrarea, prelucrarea şi utilizarea datelor şi informaţiilor. S
6 Asigurarea serviciilor medicale pentru elevi B
7 Asigurarea securităţii tuturor celor implicaţi în activitatea şcolară, în timpul desfăşurării programului S
8 Asigurarea serviciilor de orientare şi consiliere pentru elevi. B
b)baza materială
9 Existenţa şi caracteristicile spaţiilor şcolare B
10 Dotarea spaţiilor şcolare B
11 Accesibilitatea spaţiilor şcolare S
12 Utilizarea spaţiilor şcolare
13 Existenţa, caracteristicile şi funcţionalitatea spaţiilor administrative S
14 Existenţa, caracteristicile şi funcţionalitatea spaţiilor auxiliare B
15 Accesibilitatea spaţiilor auxiliare S
16 Utilizarea spaţiilor auxiliare B
17 Dotarea cu mijloacele de învăţământ şi cu auxiliare curriculare FB
18 Existenţa şi dezvoltarea fondului bibliotecii şcolare/ centrului de informare şi documentare B
19 Dotarea cu tehnologie informatică şi de comunicare. B
20 Accesibilitatea echipamentelor, materialelor, mijloacelor de învăţământ şi auxiliarelor curriculare B
21 Procurarea şi utilizarea documentelor şcolare şi a actelor de studii B
c)resurse umane
22 Managementul personalului didactic şi de conducere B
23 Managementul personalului didactic auxiliar şi personalului nedidactic B
DOMENIUL: B.EFICACITATE EDUCAŢIONALĂ
a)conţinutul programelor de studiu
24 Existenţa ofertei educaţionale B
25 Existenţa parteneriatelor cu reprezentanţi ai comunităţii S
26 Proiectarea curriculumului B
27 Realizarea curriculumului B
b) rezultatele învăţării
28 Evaluarea rezultatelor şcolare B
29 Evaluarea rezultatelor la activităţile extracurriculare (extra-clasă şi extra-şcolare) S
c) activitatea de cercetare ştiinţifică sau metodică, după caz
30 Activitatea ştiinţifică S
31 Activitatea metodică a cadrelor didactice B
d) activitatea financiară a organizaţiei
32 Constituirea bugetului şcolii B
33 Execuţia bugetară B
DOMENIUL: C. MANAGEMENTUL CALITĂŢII
a) strategii şi proceduri pentru asigurarea calităţii
34 Existenţa şi aplicarea procedurilor de autoevaluare instituţională S
35 Existenţa şi aplicarea procedurilor interne de asigurare a calităţii B
b) proceduri privind iniţierea, monitorizarea şi revizuirea periodică a programelor şi activităţilor desfăşurate
36 Revizuirea ofertei educaţionale şi a proiectului de dezvoltare FB
c) proceduri obiective şi transparente de evaluare a rezultatelor invatarii
37 Existenţa şi aplicarea procedurilor de optimizare a evaluării învăţării S
d) proceduri de evaluare periodică a calităţii corpului profesoral
38 Evaluarea calităţii activităţii corpului profesoral B
e) accesibilitatea resurselor adecvate învăţării
39 Optimizarea accesului la resursele educaţionale B
f) baza de date actualizată sistematic, referitoare la asigurarea internă a calităţii
40 Constituirea bazei de date a unităţii de învăţământ S
g) transparenţa informaţiilor de interes public cu privire la programele de studii şi, după caz, certificatele, diplomele şi calificările oferite
41 Asigurarea accesului la oferta educaţională a şcolii FB
h) funcţionalitatea structurilor de asigurare a calităţii educaţiei, conform legii
42 Constituirea si funcţionarea structurilor responsabile cu evaluarea internă a calităţii FB
Coordonator CEAC,
Prof. HILDA IACOB