Liceul de Muzică “Sigismund Toduţă” Cluj-Napoca
Str. V. Deleu nr. 2, 400112 Cluj-Napoca
Tel./fax: 0264-594807; e-mail: liceul_de_muzica@yahoo.com

 

RAPORT ANUAL DE EVALUARE INTERNĂ

                                                         
 pentru anul şcolar 2008-2009, finalizat la data de 10 sept.2009 de către CEAC

 
 

I.CINE SUNTEM?

 

Conditii optime de scolarizare:

- Clase cu efectiv mic de elevi
- Regim de semi-internat
- Competente in limbile romana si maghiara
- Cabinete de informatica, studio acustic si biblioteca de specialitate
- Strategii de afirmare a abilitatilor personale prin spectacole, festivaluri, concursuri, turnee
- Cadre didactice de specialitate si de cultura generala bine pregatite si cu experienta didactica
- Rezultate foarte bune la examenele de sfarsit de ciclu (promovabilitate 100% la bacalaureat in ultimii 5 ani)

Se au in vedere:

- Dezvoltarea calitatilor profesionale si umane individuale
- Dezvoltarea valorilor educationale si culturale in randul elevilor
- Pregatirea pentru o cariera in domeniul muzicii sau in alte domenii
- Posibilitatea de a participa la concursuri nationale si internationale
- Un bun prilej de socializare si de manifestare a talentului

 
 
 
 
 

II. FIŞĂ de AUTOEVALUARE 


privind

NIVELUL DE REALIZARE A INDICATORILOR DE PERFORMANŢĂ, CONFORM STANDARDELOR DE ACREDITARE ŞI DE EVALUARE PERIODICĂ
şi STANDARDELOR DE REFERINŢĂ

 

Nr.crt Indicatori de performanţă Calificativul acordat
DOMENIUL: A.CAPACITATE INSTITUŢIONALĂ
a)structurile instituţionale, administrative şi manageriale

1 Existenţa, structura şi conţinutul documentelor proiective
(proiectul de dezvoltare şi planul de implementare)                 B
2 Organizarea internă a unităţii de învăţământ B
3 Existenţa şi funcţionarea sistemului de comunicare internă  şi externă S
4 Funcţionarea curentă a unităţii de învăţământ B
5 Existenţa şi funcţionarea sistemului de gestionare a informaţiei; înregistrarea, prelucrarea şi utilizarea datelor şi informaţiilor. S
6 Asigurarea serviciilor medicale pentru elevi B
7 Asigurarea securităţii tuturor celor implicaţi în activitatea şcolară, în timpul desfăşurării programului S
8 Asigurarea serviciilor de orientare şi consiliere pentru elevi. B


b)baza materială


9 Existenţa şi caracteristicile spaţiilor şcolare          B
10 Dotarea spaţiilor şcolare B
11 Accesibilitatea spaţiilor şcolare S
12 Utilizarea spaţiilor şcolare 
13 Existenţa, caracteristicile şi funcţionalitatea spaţiilor administrative S
14 Existenţa, caracteristicile şi funcţionalitatea spaţiilor auxiliare B
15 Accesibilitatea spaţiilor auxiliare S
16 Utilizarea spaţiilor auxiliare B
17 Dotarea cu mijloacele de învăţământ şi cu auxiliare curriculare FB
18 Existenţa şi dezvoltarea fondului bibliotecii şcolare/ centrului de informare şi documentare B
19 Dotarea cu  tehnologie informatică şi de comunicare. B
20 Accesibilitatea echipamentelor, materialelor, mijloacelor de învăţământ şi auxiliarelor curriculare B
21 Procurarea şi utilizarea documentelor şcolare şi a actelor de studii B


c)resurse umane


22 Managementul personalului didactic şi de conducere B
23 Managementul personalului didactic auxiliar şi personalului nedidactic           B


DOMENIUL: B.EFICACITATE EDUCAŢIONALĂ

a)conţinutul programelor de studiu


24 Existenţa ofertei educaţionale B
25 Existenţa parteneriatelor cu reprezentanţi ai comunităţii   S
26  Proiectarea curriculumului B
27  Realizarea curriculumului B


b) rezultatele învăţării
 

28  Evaluarea  rezultatelor şcolare B
29 Evaluarea rezultatelor la activităţile extracurriculare  (extra-clasă şi extra-şcolare) S


c) activitatea de cercetare ştiinţifică sau metodică, după caz


30 Activitatea ştiinţifică S
31 Activitatea metodică a cadrelor didactice B


d) activitatea financiară a organizaţiei


32 Constituirea bugetului şcolii B
33 Execuţia bugetară           B


DOMENIUL:  C. MANAGEMENTUL CALITĂŢII
a) strategii şi proceduri pentru asigurarea calităţii


34 Existenţa şi aplicarea procedurilor de autoevaluare instituţională  S
35 Existenţa şi aplicarea procedurilor interne de    asigurare a calităţii          B


b) proceduri privind iniţierea, monitorizarea şi revizuirea periodică a programelor şi activităţilor desfăşurate


36 Revizuirea ofertei educaţionale şi a proiectului de dezvoltare FB


c) proceduri obiective şi transparente de evaluare a rezultatelor invatarii


37 Existenţa şi aplicarea procedurilor de optimizare a evaluării învăţării S


d) proceduri de evaluare periodică a calităţii corpului profesoral


38 Evaluarea calităţii activităţii corpului profesoral B


e) accesibilitatea resurselor adecvate învăţării


39 Optimizarea accesului la resursele educaţionale B


f) baza de date actualizată sistematic, referitoare la asigurarea internă a calităţii


40 Constituirea bazei de date a unităţii de învăţământ S


g) transparenţa informaţiilor de interes public cu privire la programele de studii şi, după caz, certificatele, diplomele şi calificările oferite


41 Asigurarea accesului  la oferta educaţională a şcolii FB


h) funcţionalitatea structurilor de asigurare a calităţii educaţiei, conform legii


42 Constituirea si funcţionarea structurilor responsabile cu evaluarea internă a calităţii FB

 
 
 


Coordonator CEAC,   
Prof. HILDA IACOB  

 

© Liceul de Muzică Sigismund Toduţă. Toate drepturile rezervate.                    
design: markus prepress / 2008