MINISTERUL EDUCAŢIEI NAŢIONALE
INSPECTORATUL ŞCOLAR JUDEŢEAN CLUJ
FESTIVALUL
JOHANN SEBASTIAN BACH
Ediţia a XXVIII – a
21 - 23 martie 2013
organizat de
Şcoala Gimnazială de Muzică “Augustin Bena” din Cluj-Napoca,
care îşi propune şi în acest an promovarea creaţiei marelui compozitor în rândurile elevilor claselor I-XII
REGULAMENT
Condiţii de participare :
Concursul de interpretare se organizează pe clase, pentru următoarele categorii de instrumente:
a) pian
b) vioară
c) corzi grave, harpă
d) instrumente de suflat şi percuţie
e) muzică de cameră
Unitatea dumneavoastră şcolară va participa cu un număr de elevi în urma preselecţiei făcute la nivelul acesteia.
Concurenţii vor prezenta o lucrare aleasă exclusiv din creaţia compozitorului Johann Sebastian Bach. Lucrarea va fi prezentată din memorie, fără repetiţii. Dacă lucrarea are mai multe părţi, se vor prezenta maxim două dintre acestea, la alegerea interpretului.
- pentru fiecare participant din clasele I-IV sunt alocate maxim 3 minute
- pentru fiecare participant din clasele V-VIII sunt alocate maxim 7 minute
- pentru fiecare participant din clasele IX-XII sunt alocate maxim 10 minute
Şcoala organizatoare nu asigură corepetitor.
Atenţie! Nu se admit modificări ulterioare în repertoriul comunicat în fişa de înscriere!
Taxa de înscriere este de 30_lei ; se virează în contul RO16 TREZ 216 5004 XXX 015 287, BN Trezoreria Cluj, CUI 17 96 55 70 şi nu se returnează în cazul în care concurentul nu se prezintă la concurs.
Înscrierea în concurs se face pe baza fişei de înscriere (anexă la prezentul regulament) şi a chitanţei care atestă plata taxei de înscriere, documente care vor fi trimise prin una dintre modalităţile următoare:
-
prin e-mail: festivalbach.cluj@yahoo.ro până cel târziu la data de 4 MARTIE a.c. inclusiv,
SAU
-
prin poştăla adresa: ŞCOALA GIMNAZIALĂ DE MUZICĂ “AUGUSTIN BENA” CLUJ-NAPOCA, str. HOREA nr. 19/B, cod 400174, data poştei cel târziu 28 februarie a.c.
Masa şi cazarea se vor asigura, contra cost, la cantinele şi internatele şcolare pentru elevii participanţi şi un cadru didactic însoţitor, în funcţie de solicitări.
Juriul festivalului va fi alcătuit din profesori de specialitate.
Evaluarea candidaţilor se va face pe baza următoarelor criterii:
a) realizarea stilistică
b) realizarea tehnică
c) personalitatea interpretului
Juriul îşi rezervă dreptul de a întrerupe concurentul, în cazul depăşirii baremului de timp stabilit. Membrii juriului nu au dreptul de a-şi nota propriii elevi. Deciziile juriului sunt definitive şi fără drept de contestaţie.
În funcţie de interpretare se vor acorda diplome de EXCELENŢĂ , MERIT sau PARTICIPARE. În urma concertului de gală, la decizia juriului se va acorda MARELE PREMIU al festivalului.
Programul Festivalului :
JOI 21 MARTIE - primirea candidaţilor din alte oraşe la sediul şcolii
organizatoare
- ora 17.00: deschiderea festivă la Şcoala de Muzică “A. Bena”
VINERI 22 MARTIE şi SÂMBĂTĂ 23 MARTIE
- desfăşurarea festivalului (cu începere de la ora 9)
SÂMBĂTĂ 23 MARTIE, ora 12:00
- concertul de gală şi festivitatea de premiere