INSPECTORATUL ŞCOLAR AL JUDEŢULUI CLUJ
LICEUL DE MUZICĂ “SIGISMUND TODUŢĂ” CLUJ-NAPOCA
organizează SIMPOZIONUL cu tema:
Trecut, prezent şi viitor în învăţământul preuniversitar vocaţional artistic
- ediţia a II-a, 12 martie 2011 -
In viaţa Cetăţii, aniversarea împlinirii unor momente pe care clepsidra timpului le marchează în mod deosebit înseamnă atât evaluarea acestor clipe, cât şi amintirile despre viitor care le definesc profilul cultural-vocaţional, tradiţia spirituală şi argumentele perfecţionării profesionale, indiferent de forma de manifestare artistică.
In primăvara anului 2010, cu ocazia împlinirii a 60 de ani de la înfiinţarea Liceului de Muzică “Sigismund Toduţă” din Cluj-Napoca, a avut loc prima ediţie a simpozionului adresat tuturor cadrelor didactice implicate în învăţământul preuniversitar vocaţional artistic. Ne dorim continuarea acestui demers, invitându-vă să participaţi la cea de-a II-a ediţie, care va avea loc în data de 12 martie 2011. Lucrările simpozionului se adresează deopotrivă profesorilor de discipline artistice - muzică instrumentală sau vocală, coregrafie, arte vizuale, artă dramatică – cât şi profesorilor şi învăţătorilor din instituţiile de învăţământ vocaţional, din dorinţa de a oferi cadrul de prezentare a rezultatelor preocupărilor proprii în domeniul educaţiei prin intermediul unei comunicări ştiinţifice.
Secţiunile simpozionului:
- Muzică
- Arte vizuale
- Coregrafie
- Artă dramatică
- Cultură generală
Programul activităţilor:
- Trimiterea lucrărilor: până la data de 17.02.2011, în format electronic, la una dintre adresele de e-mail de mai jos.
- Desfăşurarea simpozionului: 12.03.2011 ora 10:00, la sediul Liceului de Muzică “Sigismund Toduţă” Cluj-Napoca str.V.Deleu nr.2; timp de prezentare: maxim 10 minute (inclusiv exemplificările).
Tehnoredactarea:
Lucrările participanţilor vor fi reunite într-un volum cu ISBN. Fiecare participant va primi gratuit un exemplar. Pot fi achiziţionate contra cost exemplare pentru a fi distribuite în biblioteci sau în alte centre de documentare şi informare a cadrelor didactice şi a elevilor.
Tehnoredactarea lucrărilor se va după următoarele criterii:
- Tip fişier: Document Word (.doc)
- Format page: A4
- Margini: sus/jos – 2 cm, stânga/dreapta – 2 cm, îndoire – 0 cm
- Font: Times New Roman
- Folosirea diacriticelor este obligatorie
- Corp literă: text normal font 12
- Distanţa între rânduri: 1,5
- Se pot insera fotografii, grafice şi exemple muzicale. Explicaţiile se vor scrie centrat, italic, cu corp de 11.
- Titlu: font 16 BOLD, centrat
- Autor: imediat sub titlu, cu un rând liber înainte şi după, font 14, bold + italic, urmat pe celălalt rând de instituţie;
- Lucrarea să cuprindă bibliografia utilizată, la sfârşitul lucrării sau în subsolul fiecărei pagini, astfel: nume, prenume autor, titlul lucrării în italic, locul apariţiei, editura şi anul apariţiei
- Conţinutul lucrării: 5-10 pagini, inclusiv bibliografia.
ATENŢIE
- la originalitatea conţinuturilor, pentru a nu intra în conflict cu legea drepturilor de autor; răspunderea revine în totalitate autorului lucrării!
- Taxa de participare: 50 lei se va depune în contul RO76RNCB0318001023500001 deschis la BCR Sucursala Cluj, titular de cont Iacob Hilda Elisabeta, până la data de 17.02.2011.
- Netrimiterea lucrării sau a taxei de participare la termenul stabilit se va considera renunţare la participare. · Cheltuielile de cazare şi transport se suportă de către participanţi.
- Solicitarea aparaturii necesare pentru susţinerea lucrării se va face prin email la una din adresele de mai jos până la data de 01.03.2011.
Persoane de contact:
Prof. Hilda Iacob Coordonator ştiinţific tel. 0740-259197 hildaiacob@yahoo.com
Prof. Gabriela Trif Membru tel. 0756164717 gabi.trif@yahoo.com
Alături de invitaţia de a participa la această manifestare, vă rugăm să informaţi şi alţi colegi cu privire la derularea acesteia.
Vă mulţumim!
Inspector şcolar de specialitate, Director,
prof. Beniamin Chira prof. Vasile Sândean-Ovadiuc